GÖLLESZ VIKTOR ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS SPECIÁLIS SZAKISKOLA mint segítő szervezet
SZERVEZETI MODELL-LEÍRÁS



TAPOLCAI ÁGNES, XML BT.
BUDAPEST, 2008 ÁPRILIS

Teljes dokumentum
TARTALOMJEGYZÉK

1. BEVEZETÉS
2. MODELL-ÉRTELMEZÉS
3. ÉRTÉKELÉS
3.1. közösségi érdek – közösségi akarat
3.2. Autonomitás-deficit
3.3. Érték-orientáltság a hatalom-orientáltságon belül
3.4. Az iskolavezetés jelentősége
3.5. A gyógypedagógus-képzés jelentőságe
3.6. A személyes autonomitás, mint a hitelesség forrása
3.7. A végzett munka elismerése
3.8. A szervezet proaktivitása

4. FÜGGELÉK 1
4.1. Az érték-orientált szervezet öt elve
5. FÜGGELÉK 2
5.1. Részletek a Göllesz Viktor Általános Iskola és Speciális Szakiskola Pedagógiai Programjából